Gallery: The 2013 Billboard Music Awards

Celebs at the 2013 Billboard Music Awards. 

Who was your favourite?

Miley killed it all the way! That hair can do no wrong in my book.

Drop your comments, share, rate and subscribe.

Love n Light x.

Kelly Rowland

Safaree Samuels and Nicki Minaj

Miley Cyrus

Jennifer Lopez and Casper Smart

Selena Gomez

Taylor Swift

Wiz Khalifa and Amber Rose

Kesha

Chris Brown

Monalisa Okojie

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

5 Comments
  • Miley and Taylor look great! I like Nicki’s hair but it’s too much with the dress…
    Amber is sooo in love, she looks cute
    Kesha = no comment
    CHRIS BROWN THOUGH !!! hot

    http://www.duchessfifi.wordpress.com
    Ify x

    • MsAidyl
      May 31, 2013

      Miley’s hair make up for everything she’s wearing lol

  • lini
    June 6, 2013

    kelly seems to have put on some weight.is that a baby buttom i see there
    nikki looks cute in her nude makeup.just like a barbie doll
    jlo always raduant
    mimwy. seriously yoy donot need all this attention.hiddeous hair n outfit.gosh if i was engaged to Liam i wouldnot be caught dead loookinf like you.ewww stage clown

  • barbz
    June 21, 2013

    Ahem ahem..my judgment..Smh. J.Lo almost ALWAYS has dat same look. I kinda expected d dress..Miley Miley Miley..love ur hair darling!! Kelly am seeing some more jaws..but cute xx. Taylor luks gud, and even betta from behind..Amber’s just Amber. Breezy is always fly to me I dont care wat he wears.. FYI my new craze is SELENA GOMEZ..I cant seem to get enough of her these days..XXx

    • MsAidyl
      August 16, 2013

      Haha Barbz. always love your reviews 🙂 thanks for stopping

Previous
Gallery: Solange Knowles by JUCO for Complex June/July 2013.
Gallery: The 2013 Billboard Music Awards

%d bloggers like this: